+38-066-754-82-84

+38-098-392-36-80

0
Нема товарів
 x 
Кошик порожній

Багаторівневий маркетинг, або МЛМ маркетинг що це? Що таке МЛМ? Відповіді на ці питання цікавить мільйони людей з усього світу. І я впевнений, в наш час нема жодної людини яка не чула цих слів. Так склалося що ці поняття викликають у людей самі суперечливі почуття. Мільйони людей у всьому світі побачили в цих словах сенс життя, свою місію, шлях до фінансової незалежності і благополуччя, але багато людей з таким же ентузіазмом стверджують що МЛМ це обман, піраміда, і зло. Є ще третя категорія людей, котрі ніяк до нього не відносяться, є він і є, хай буде поки не заважає).

            Багаторівневий маркетинг – спосіб розповсюдження товарів та послуг на ринку заснований на створення мережі незалежних дистриб’юторів, котрі окрім продажів мають право заллучати нових партнерів наділених аналогічними правами. Окрім прибутку від продажів дистриб’ютори отримують від компанії виплати за продажі залучених партнерів, створюючи таким чином свій пасивний дохід.

МЛМ бізнес це цілком законна і взаємовигідна схема просування товарів та послуг де кожен дистриб’ютор отримує частину коштів від прибутку компанії за товарообіг створений їм особисто та його групою дистриб’юторів.

Основна перевага багаторівневого маркетингу в порівнянні з класичним заробітком є принципи формування доходу кортий приносить МЛМ бізнес. Якщо працюючи на «роботі» Ви, як правило, отримуєте однаковий заробіток незалежно від виконаної роботи, а якщо є можливість збільшити заробіток, тодля цього потрібно робити більший обсяг роботи. В МЛМ компанії прибуток росте при стабільному об’ємі виконаної роботи, тому що Вам допомагають Ваші дистриб’ютори, і чим більше людей у Вашій структурі та вища іх активність, тим більшими темпами росте Ваш прибуток.

Що стосується кар’єрного росту, то на звичайній «роботі» він залежить від багатьох факторів, і, як би неприємно це не було, професійні навички та працелюбність не завжди відіграє ключову роль. В мережевому маркетингу якщо не все, то дуже багато залежить від Вас, Вашої наполегливості і бажання досягти успіху.

Якщо порівнювати МЛМ маркетинг з класичним бізнесом, то для відкриття свого бізнесу потрібен стартовий капітал і немалий, до того ж завжди є ризик «прогоріти» і втратити всі вкладені гроші, сили та час. МЛМ бізнес в цьому контексті набагато привабливіший, тому що реєструючись в МЛМ компанії Ви не вкладаєте власні кошти, Ви можете оцінити рентабельність і прибутковість раніше ніж почнете, і, що головне, Ви можете обрати ту компанію, а відтак і умови, і сферу діяльності і продукцію ту що максимально відповідає Вашим поглядам, бажанням і настроям. Цей момент надважливий, так як на мій погляд, 80% тих людей котрі не стали успішними в МЛМ маркетингу - невірно обрали МЛМ компанію. Про те як обрати компанію МЛМ Маркетингу читайте одну із наших наступних статей.

            Недоліки багаторівневого маркетингу в тому. Що для досягнення успіху необхідно бути цілеспрямованим, само організованим, вміти працювати на результат, а для цього необхідно перебороти свою лінь вбити в зародку упередження і сумніви, це під силу кожному, але задача не з легких. Тому що сама складна боротьба – це боротьба з самим собою.

            Торкнувся багатьох аспектів багаторівневого маркетингу, але не відповів на одне з головних питань. Чому багато людей вважають що МЛМ маркетинг обман, піраміда. Така думка в пересічних громадян, в основному людей в віці склалася з декількох причин. Перші МЛМ компанії які зашли на ринок пострадянського часу були, м’яко кажучи, не адаптовані до наших реалій. Сумнівні продукти, дикі умови по маркетингу, часто, для виконання яких лідери вводили в оману рядових покупців та дистриб’юторів, що наклало нехороший відтінок на МЛМ бізнес. На рівні з цим виникало багато фінансових пірамід та фірм одноденок, мета котрих була викачати з людей останні гроші. Багато хто пам’ятає Льоню Голубкова з чобітьми для дружини, і Лоліту з Олександром Цекало з їх Хапьор Інвестом, та ін. І це все на фоні тотального зубожіння людей і беззаконня. З тієї пори пройшло багато часу… Але, якщо ви думаєте що зараз краще – Ви помиляєтесь. Навпаки, з’явилися багато компаній гібридів, пірамід прикритих продуктом, та інших гадостей котрі продовжують псувати репутацію МЛМ маркетингу в цілому. І одна із наступних статей буде присвячена саме тому як дізнатися хто перед нами, Багаторівневий маркетинг чи фінансова піраміда. Як відрізнити МЛМ від МММ. Ви будете вкрай здивовані, наскільки все просто, зараз скажу одне, МЛМ маркетинг це спосіб просування товару!!! ТОВАРУ!!! Тобто має бути ТОВАР!!! Товар з адекватною вартістю. Тобто, ви розумієте, не ваучер на 10 соток на марсі придбаний в переході на Берестейській)). Більш детально тема буде розкрита в одній із наступних статей.

Новини