+38-066-754-82-84

+38-098-392-36-80

0
Нема товарів
 x 
Кошик порожній

Шановні Дистриб'ютори, в цій статті Ви знайдете не тільки рекомендації про те як правильно зробити перші кроки в МЛМ, а також ґрунтовні пояснення чому саме так а не інакше. Ми обговоримо найперші кроки з моменту отримання Вами стартового набору Дистриб'ютора Fleur Parfum

Починаймо!

  1. Наполегливо рекомендую зі стартовим набором Дистриб'ютора замовити для себе парфуми з нашої колекції ароматів. Оптимальний об'єм 8,5мл. Можна замовити і 3 мл, але при перевірці на стійкість та насиченість аромату варто враховувати, що одне натискання пульвера дорівнює 6-8 нанесенням з пробника.

Навіщо це потрібно, запитаєте Ви, адже є амроматизований каталог парфумів?

З допомогою каталогу Ви відчуєте аромат, оціните якість та звучання нот, але у Вас не буде об'єктивної впевненості в стійкості та насиченості парфумів, та й на блоттері Ви відчуєте основні ноти аромату що вже розкрився. Надважливо знати продукцію яку Ви продаєте і буди впевненим на 100% в якості наших парфумів, а пересвідчитися в цьому Ви зможете лише замовивши свій улюблений аромат з нашої колекції.

  1. Ознайомтеся з інформацією про Компанію та продукцію. Вся необхідна інформація є на сайті та у Вашому стартовому наборі.

Ваші Клієнти просто засиплять Вас питаннями про парфуми, компанію, ціни, аромати, якість, стійкість, виробництво, походження ітп. На всі ці питання Ви повинні знати відповіді. Якщо Ви не знаєте відповіді на якесь питання, то не варто щось придумувати, пообіцяйте пізніше уточнити цю інформацію. Це нормальна ситуація, відповіді на всі питання не знає ніхто, але прагнути цього потрібно. Кожна вірна відповідь це плюс до успішного продажу чи реєстрації.

3 Вивчіть прайс листи, порівняйте ціни, порахуйте скільки Ви заробите продажами. Вичіть та зрозумійте Маркетинг-план, тому що в цьому документі детально розписаний Ваш прибуток. Продажі - це тільки невелика частина заробітку в компанії багаторівневого маркетингу. Основні гроші в Маркетинг-Плані!!!

  1. Уважно та ґрунтовно вивчіть каталог ароматів, описи, якщо необхідно, зробіть помітки в для себе по групам ароматів. Почитайте огляди ароматів, залежність від сезону, віку чи застосування.

Пам'ятайте що ніс людини здатний відчути тільки 2-3 аромату, та й то за умови, що аромати йдуть від легких свіжих до важких, насичених. Якщо Ви будете знати продукцію - Ви зможете запропонувати клієнту на вибір саме ті аромати, які ідеально підійдуть.

  1. Зробіть собі візитні картки. Замовити в типографії, або 15 хвилин почаклувати у фотошопф чи конструкторі візиток та роздрукувати на принтері - це не принципово, але візитні картки повинні у Вас бути!

Візитна картка окрім Вашого телефону несе інформацію. Також це нагадування про презентацію котру Ви провели. Візитна картка - потужний та важливий інструмент без котрої не обходиться жоден бізнесмен. Я поки писав цю статтю згадав близько 10 випадків коли залишена візитка приносила мені успіх, а один випадок взагалі став доленосним для мене.

Пропрацювавши ці 5 пунктів Ви готові до першої презентації